
Szkolenia biznesowe
Oferujemy szkolenia biznesowe o tematyce:
- sprzedaż, techniki sprzedażowe
Współcześni Klienci są bardziej wymagający oraz posiadają lepszą świadomość swoich potrzeb i oczekiwań. Dodatkowo konkurencja sklepów internetowych sprawia, że utrzymanie sprzedaży na dotychczasowym poziomie wymaga wdrażania nowych, skuteczniejszych narzędzi.
Firma „Kompleksowe usługi” wychodzi naprzeciw tym potrzebom, oferując szkolenia prowadzone przez praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem, stale pogłębiającymi wiedzę o najnowsze trendy w branży.
Z nami poprawisz umiejętności sprzedażowe swoich handlowców, zwiększając ich efektywność i profesjonalizm w obsłudze klienta. Pamiętaj, że dobrym handlowcem się stajesz, nie rodzisz.
Korzyści ze szkolenia
Wzrost kwalifikacji
Pracownicy uczestniczący w naszych szkoleniach sprzedażowych zdobędą narzędzia niezbędne do rzetelnej obsługi klienta i będą w stanie tworzyć i utrzymywać długofalowe relacje z klientem.
Personalizacja ćwiczeń
Dodatkowym atutem prowadzonych przez nas zajęć jest nacisk na praktyczną wiedzę i silna personalizacja spotkań
Analiza pracy sprzedawców
ćwiczenia dla uczestników opieramy na analizie pracy sprzedawcy w ich własnym sklepie.
Skuteczność
Szkolenia w branży sprzedażowej to podstawa, a najskuteczniejsze to te, które analizują dotychczasowe błędy pracowników i dostarczają propozycje ich szybkiej naprawy.
Szkolenia biznesowe
Ogromną zaletą szkoleń biznesowych jest to, że można pracować na konkretnych przykładach, dedykowanych tylko dla konkretnej firmy, w której prowadzimy szkolenie, (inaczej wygląda np. szkolenie z rozwiązywania problemów dla grupy produkcyjnej, a inaczej dla administracji, pomimo że pochodzą z tej samej firmy).
Mamy specjalne, opracowane przez nas narzędzie do identyfikacji potrzeb grupy szkoleniowej i jej przedszkoleniowych kompetencji. Na podstawie tak zebranych informacji możemy przygotować szkolenie o takim zakresie, który rzeczywiście jest potrzebny szkolonym pracownikom.
Sprawdź jak to u nas działa w praktyce!
Budowa wizerunku trenera
Obecny, rozwinięty rynek mediów, w tym Internet stawia przed menedżerami, duże wyzwania związane z kształtowaniem wizerunku marki. Każda firma chce i powinna znaleźć swoje miejsce w świadomości klientów i zdobyć ich zaufanie oraz sprawić, aby pracownicy identyfikowali się z firmą, z tym co robi i dokąd zmierza. Można to osiągnąć, jeśli zadba się o wykreowanie marki i utworzenie unikatowego wizerunku firmy na rynku.
Menedżerowie większości firm doceniają znaczenie budowania wizerunku i marki w mediach oraz wartości, jakie daje komunikacja zewnętrzna z potencjalnymi klientami. Równie istotny jest wizerunek wewnątrz firmy, który jest składową wizerunku osobistego pracowników.
Social media
Aby sprostać wymaganiom współczesnego biznesu – zarówno ze strony klientów jak i konkurencji, niezbędne jest zdobywanie wiedzy. Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy najbardziej wartościowe i niezbędne w Twojej codziennej działalności biznesowej moduły szkoleniowe, dotyczące mediów społecznościowych. Skierowane są one zarówno do osób prywatnych, firm jak i wszystkich zainteresowanych poszerzaniem swojej wiedzy w zakresie mediów społecznościowych.
Umiejętność pracy w zespole
to kompetencja, od której często zależy sukces. Bez kooperacji trudno mówić o efektywnym działaniu. Podczas szkolenia nie koncentrujemy się na teorii, tylko działamy. Wszystkie aktywności podczas warsztatów stawiają zespół w centrum: to uczestnicy podejmują wyzwania, dyskutują, rozwiązują problemy, planują. Trener moderuje dyskusję, podpowiada i pomaga wyciągnąć wnioski z doświadczeń.
Jak zatem rozwijać zespół? Pokażemy Ci na szkoleniu.
Spodziewaj się: gier zespołowych, zadań konstrukcyjnych, aktywności typu outdoor, kwestionariuszy ról zespołowych, dyskusji nad funkcjonowaniem zespołu na różnych płaszczyznach, poznania się od innej strony niż praca!
Motywacja pracowników
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracowników decyduje o tym, czy zadania i cele, które postawił przed nimi ich przełożony (manager) zostaną wykonane i zrealizowane.
Z pewnością możemy stwierdzić, że skuteczny manager to manager motywujący pracowników. Motywujący profesjonalnie, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych metod i techniki motywowania.
Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule „praktycy biznesu dla praktyków”, który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników
Komunikacja w zepole
Skuteczny lider w firmie, potrzebuje nie tylko znajomości modelów teoretycznych, ale również kompetencji w zakresie rozumienia zachowań i postaw w swoim zespole, diagnozy i rozumienia własnych zachowań. Są to umiejętności na poziomie psychologii funkcjonowania grupy.
Manager może rozwijać swoją inteligencję emocjonalną i społeczną – tego również można się nauczyć! Obecnie managerowie największych przedsiębiorstw na świecie przyznają, że ponad 73% efektów w przywództwie zależy od kompetencji społecznych i emocjonalnych managera.
Uczestnicząc w tych warsztatach będziesz miał/a okazję nie tylko przyjrzeć się działaniu zespołu i na własnej skórze doświadczyć reakcji pracowników, ale również popracować nad własnymi kompetencjami managerskimi w relacji z zespołem.
Doświadczysz zmian, które rządzą tajemnicami małych grup społecznych. Dzięki obserwacji tych zmian właściwie zdiagnozujesz rozwój własnego zespołu i nauczysz się delegować zadania, oraz wyrażać asertywne komunikaty managerskie takie jak expose, konstruktywna krytyka, reprymenda, ale również nieoceniająca informacja zwrotna.
Szkolenia są adresowane do kadry kierowniczej jak również dla pracowników szczeblowych, którzy szukają pomocy i wsparcia w codziennej pracy zawodowej.
Szkolenia są prowadzone z użyciem zasady Pareto (80 % czasu szkolenia to warsztat – zajęcia praktyczne, natomiast 20% czasu szkolenia to zajęcia o charakterze wykładowym).